Taas se aika vuodesta kun vaihdan ohituskaistalle ja palaan takaisin kun joulukaaos on ohi! Miten ihmiset jaksaa vuodesta toiseen, aina sama hemmetin hössötys siitä ja tästä... Onneks duuni pelastaa ja jos nyt sattuisi joku vapaapäivä joulun aikana olemaankin, niin loistava syy jättää kyläilyt väliin on nämä pennut!!! Puppeloiset on kasvaneet hurjaa kyytiä ja kaikki on mennyt todella hienosti. Pirtu on aivan mahtava äippä, minun ei tarvi kuin vierestä seurata. Ja sitä muuten on tehty. Ihmislapsiin kohdistuvia äidinvaistoja mulle ei isossa jaossa suotu, mutta voi jösses jos yksikin vinkaisu kuuluu pentulaatikosta niin salamanahan siihen on hypättävä katsomaan että mikä hätänä. Joku saattaa arvata että on hieman pinna kireällä unettomien öiden takia :D

Tämän kokosia täällä jo ollaan, kuvassa Kurko-poika ja meikäläisen big foot kolmeseiska:

2013-25-normal.jpg

Nyt kun oon tässä mammalomaillut niin on ollut aikaa urheilla (kun ei ole huvittanut koulujuttujakaan kirjotella...) :) Varvas nyt on edelleen soosina, mutta siihen alkaa jo tottua - eiköhän tämä säbäkausi mun osalta sisältänyt pelkästään piipahduksen pikkujouluissa!! EI HUANO!! Voimailutreenit sen sijaan on kulkenu ihan yllättävän hyvin ja sekä veto että kyykky näyttää lupaavalta kevään kisoja ajatellen, uusia enkkoja...???  Tulossa!! YEAH!!

Kesällä hurahdin kehonpainoharjoitteluun, siitä varmaankin on tullut mukavasti potkua myös tuonne voimapuolelle. Ainahan mä oon punnerrellu, dippaillu ja vedelly leukoja, mut pikkuhiljaa oon perehtyny asiaan vähän lisää. Vuosikausia vaivanneet polvet on nyt aika kovassa tikissä ja pystyn tekemään pistoolikyykkyjä! Kevään tavoitteena on muscleup ja nojavaaka - HAHHAH, en sanonut minkä kevään!!! :D L-sit ja frogstand onnistuu jo kuitenkin ihan ok, ei muuta kun lisää pitoa. Seuraavaks ois ajatuksena tehdä ihmislippu tikapuihin, katotaanpa kauanko tarvii harjotella... Tää on hauska laji, kokeilkaapas!!!! Ja halpa!! Ei tartte maksaa mitään satojen eurojen jäsenmaksuja kuntosaleille :) 
Mikä on Sinun seuraava tekosyysi?